sobota, 19 stycznia 2013

Rozdział 8

Perspektywa Aery

-Kaj , Ren do jasnej cholery uspokójcie  się w końcu- krzyczałam
Popatrzyli na mnie tymi swoimi oczami przez chwile zamilkli, ale nic sobie nie robiąc wrócili do poprzedniej kłótni.Nagle ktoś położył mi głowe na  mojej.
- Oni już tak długo ?- zapytał. Oczywiście wiedziałam kto to . Neko mój chłopak, pochodzący ze stada Króla Regnera .Jest najwspanialszym wilkiem jakiego znam mimo że jest przystojny, nie zwracałam na to  uwagi tylko na to jakie ma wnętrze. Poznaliśmy się podczas jednego z moich treningów. Zaczeliśmy razem trenować , a potem coś między nami zaiskrzyło. Neko  ma pieknę złote oczy w których mogę się zatracać bez opamiętania zresztą jego sierść też jest złoto szara.
- No niestety i spłoszyli chyba tym Diane . .-odpowiedziałam
- To znaczy że już do nas dołączyła- powiedział- To wspaniale . . . Wiesz Akkarin od jakiegoś czasu Toważyszył jej podczas gdy spacerowała po naszej stronie lasu . .
Zdumiałam się po tych słowach.  W sumie Akkarin tak jak i Diana był wychowywany jako człowiek dopiero 2 lata temu dołączył do swojego bliźniaka tak jak Diana dołączyła teraz do mnie. . . Może też między nimi też coś będzie. . . Ale to tylko zależy od tego czy Diana dopuści go do swojego serca i czy i  Akkarin zrobi to samo jak już tego nie zrobił . . .
- A właśnie gdzie on jest ?- zadałam pytanie
- Popatrz w strone jeziora , właśnie chyba idzie do Diany . . . .Chodź nie będziemy im przeszkadzać.
Popatrzyłam na Diane i Akkarina coś czułam że coś z tego będzie .Spojrzałam raz jeszcze w ich stronę pobiegłam za Neko . . . .

Perspektywa Diany

Podeszłam do jeziorka które znajdowało się na środku polany.Wyglądało tak magicznie a dodawała mu uroku znajdująca się przy brzegu wieżba płacząca.
Nagle koło swojego ucha usłyszałam męski, subtelny  męski głos. przeszły mnie miłe dreszcze :
-Czemu siedzisz tu sama ? - Zapytał mnie nieznajomy. Popatrzyłam na niego i zatopiłam się w jego Pełnych życia zielonych oczach.Cała jego sierść tak jak i moja była prawie czarna tylko gdzieniegdzie miał złotawe łaty.Nagle przypomniałam sobie że przecież to trochę dziwnie pewnie wygląda że tak się na niego gapie.Zebrałam w sobie odwagę by sę do niego odezwać:
-Wiesz tak jakoś, chciałam chwile pomyśleć
- Nie dzwię ci się . Ja kiedy przeszłem pierwszą przemiane też miałem mętlik w głowie. Wiem jak się czujesz -odparł-
- dawno to byłoo ? Znaczy dawno dołączyłeś do watachy . . ?
- w sumie było to nie całe 2 lata temuu . Tak jak ty też dołączyłem do watachy w swoje 14 urodziny
 Czekaj czyli jesteś odemnie starszy . . hmm czyli jak by nie patrzeć masz 16 lat ?
- Tak wczoraj miałem urodziny- odpowiedziałą i się do mnie uśmiechnoł.- Nie przedstawiłem ci się . jestem Akkarin , bliźniak Neko chłopaka twojej bliźniaczki , i tak jak ty byłem wychowywany jako człowiek.
-No patrzcie nic mi aera nie wspominała . . .Ja jej dam nie mówić mi takich rzeczy. Ale jak ma być tak oficjalnie to . . .jestem Diana Siostrzenica Królowej Rozali i pochodze z jej stada.
Nagle wybuchneliśmy gromkim śmiechem
Nie wiem czemu ale czułam że coś mnie ciągnie w kierunku Akkarina. Czułam że moge mu zaufać. Czułam się obok niego tak bezpiecznie.
- Wiesz może pjdziesz ze mną na spacer- odezwał się nagle
- Z miłą chęcią - odpowiedziałam
- To co ruszamy ? Biegnij za mną ale myśle że będiesz doskonale wiedzieć gdzie idziemy
Popatrzyłam na niego z niedowierzaniem. W jego oczach widziałam tyle dobroci . Gdy tak patrzyłam w jego oczy poczułam takie miłe ciepło na sercu jak i motylki w brzuchu. Czyżbym się zakochała . . . . ?
pokiwała tylko na znak że możemy ruszać, i pobiegliśmy w leśną gęstwine. . . 
________________________________________
Mam nadzieje że wam sie podobało :DDDD

2 komentarze:

  1. Wspaniałe :) Czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejjuuuu nareszcie wątek miłośny <3!!! co do twojej kolezanki to fajnego ma bloga tylko ze za bardzo się wkręciłm w twojego i jak zacznę czytac od niej to qwszystko mi się pomiesza więc narazie zostane przy twoim a moze kiedys zaczne czytac od niej bloga a co do notki to świetna !!! i zapraszam do mnie

    http://www.swiatzbuntowanejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń