niedziela, 20 stycznia 2013

Rozdział 10

Leżąc  na Akkarinie czułam się taka bezpieczna. Już nie odczuwałam strachu przed tym co mnie może jeszcze spotkać .Jego sierść   była taka miękka i przyjemna w dotyku. Nagle podniosłam głowę by spojrzeć gdzie jesteśmy. Od razu poznałam to miejsce . Zbliżaliśmy się do klifu , do miejsca gdzie tak kochałam przebywać i gdzie zawsze mimo wysokości czułam się bezpiecznie. Dobiegliśmy na miejsce. Słońce chyliło się ku zachodowi.. Akkarin znów się położył na ziemi by łatwiej było mi z niego zejść .Popatrzyłam na niego i znowu zatonęłam w zieleni jego oczu .
- Z kąt wiedziałeś że uwielbiam to miejsce?- spytałam nagle
-Powiem ci jeśli się na mnie nie obrazisz
- Dobrze nie obrażę się . ..
-Od  jakiegoś czasu chodziłem za tobą po lesie- odpowiedział- ale nie tylko . Tak jak ty uwielbiam tu przesiadywać  , to tu pierwszy raz cię ujrzałem.
Słuchałam tego w osłupieniu. Odebrało mi głos. Nie wiem sama czy było to spowodowane zdumieniem ,czy nadzieją że on odwzajemnia moje uczucie.
- Wiedziałem że się na mnie obrazisz- powiedział i spuścił głowę.
- Nie, nie obraziłam się tylko jestem zdumiona że mnie widziałeś wcześniej  i tym że nie tylko ja kocham to miejsce. Po usłyszeniu mojej wypowiedzi podniósł głowę i uśmiechnoł się.
- Wiesz że dzisiaj będą spadać gwiazdy , dlatego pomyślałem że cię tu wezmę.
- Nie wiedziałam-powiedziałam- dziękuje że mnie tu zawiozełeś na swoim grzbiecie , pewnie było ci ciężko
- Co ty gadasz ?!  Jesteś lekka jak piórko . Roześmialiśmy się. Potem siedliśmy na trawie i zaczeliśmy rozmawiać o wszystkimi i o niczym. Dowiedziałam się wielu rzeczy o Akkarinie ale i on też dowiedział się wielu rzeczy o mnie. Słońce już zaszło ,  a ja robiłam się śpiąca ale musiałam wytrzymać do pierwszej spadającej gwiazdki by wypowiedzieć moje życzenie. Niestety nie powstrzymałam się i ziewnełam.
-Widzę że ktoś tu jest śpiący- Powiedział Akkarin
- Nie jestem śpiąca- powiedziałam, ale znowu ziewnełam.
-Właśnie widzę- powiedział i podszedł do mnie i położył się koło mnie.-Jak chcesz to możesz się o mnie oprzeć, bo z tego co widzę zależy ci żeby zobaczyć pierwszą spaadącom gwiazdkę  .Czas mijał a gwiazdki jak nie było tak nie ma. Ale nagle  ją zauważyłam. "Proszę niech on mnie pokocha tak jak ja jego " wypowiedziałam  myślach. I zaraz po tym oparłam się o Akkarina . Powieki stawały się coraz cięższe aż w końcu opadły i pogrążyłam się we śnie .

Perspektywa Akkarina
"Proszę niech ona pokocha mnie tak jak ja ją kocham " wypowiedziałem w myślach.Nagle poczułem miły ciepły ciężar.
-Wiedziałem że jesteś zmęczona- powiedziałem do niej ale miała zbyt mocny sen by to usłyszeć. Patrzyłem na nią. Była taka piękna i tak słodko wyglądała przez sen.
Nagle usłyszałem szelest  zarośli popatrzyłem w tamtą stronę.Z zarośli wyszedł Neko i Aera.
- Znaleźliśmy ich  - Powiedział Neko.
-Ciiii, ona śpi- warknołem do mojego bliźniaka.
Aera podeszła do Diany. Zamnkneła oczy , i uśmiechneła się. Ale jej wzrok powędrował na zabandarzowaną rękę Diany.
-Nawet nie pytam co się stało-stwierdziła- Musze ją wziąść do loży żeby się nie przeziębiła
- Nie , ja to zrobię- opowiedziałem.
Mój kochany braciszek popatrzył na Aere i się uśmiechnoł. Ja już wiem co mu po tym łbie chodzi.
Delikatnie wziołem Diane na plecy. Biegłem szybko ,ale tak by jej nie zbudzić. Gdy dotarłem na miejsce wszyscy jeszcze siedzieli przy stołach , rozmawiali i bawili się, więc stwierdziłem że wezmę ją do mnie. Położyłem ją na moim łużku a sam czuwałem nad jej snem by nikt jej nie zbudził . . .
____________________________________________________________________
Mam nadzieje że się podobało <3

7 komentarzy:

  1. Dziewczono, jak ty świetnie piszesz. Jak czytam twoje rodziały to przenosze sie do innego swiata do świata Akkarina Diany Aery. Uwialbiam to <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Bloga :)
    Szczegóły na moim blogu http://tested-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podobało się i to strasznie czekam na kolejna notkę!!! <3 i zapraszam do mnie
    http://www.swiatzbuntowanejnastolatki.blogspot.com/

    a i zobacz na swoje pierwsze notki dałam prawie do wszystkich komentarz :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnee!!!! :***

    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział...Oj podobało się i to jak!
    http://l0veandl0vee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń