niedziela, 30 grudnia 2012

Rozdział 6

Moim oczom ukazał się wielki , dostojny przepiękny wilk znajdujący się w epicentrum całej jaskini. znajdował się on na wzniesieniu pięknie ozdobione liścianym skosem i oświetlonym światłem słonecznym. Wyglądało to jak tron wielkiego władcy. Nagle wstał z przedtem zajmowanego miejsca. Dziadek jak i bliźniaki moich rodziców odeszli na bok, została ze mną jedynie Aera. Nie wiedziałam co się dzieje , szczeże mówiąc bałam się . Ruchem głowy pokazał abym podeszła do niego razem z Aerą. Przystanęłam na chwile   by wziąść głęboki oddech , musiałam zebrać myśli by nie palnąć jakiejś głupoty  . Zamknęłam oczy i  wciągnęłam do płuc świeżę powietrze , Krzyczałam w myślach "weź się w garść!!!!!!" . Uspokoiłam się  i otwożyłam oczy . Aera spojrzała na mnie pytająco  "Wszystko ok ?" a ja tylko się uśmiechnełam szczeże do niej  . Nie trzeba było jej tłumaczyć wiedziała tak jak ja że trzeba stawić temu czoła. Spojrzałyśmy na siebie i jak na komęde ruszyłyśmy ruwnym krokiem w strone naszego władcy. Szłyśmy  w jego stronę  a minięte wilki kłaniały się nam . To było dość dziwne , ale uznałam że to pewnie taki zwyczaj. Wiedziałam jedno minie jeszcze sporo czasu zanim nauczę się  i dowiem się wszystkiego związanego  z "etykietą " wilczą  jak i  z ich historią. Tak rozmyslając doszłam razem z Aerą  do naszego władcy . Stałyśmy od niego zaledwie metr ale nie uczułam już lęku . W jego oczach było widać troskę jak i dobroć kierowaną w naszą stronę. Razem z Aerą  ukłoniłyśmy się , ale nie spodziewanie władca odezwał się.
-Nie ma potrzeby byś kłaniała mi się Diano , to raczej ja powinienem składać hołd tobie.- Powiedział król-Jestem przywódcą naszej watahy  mam na imię Regner. Jestem niezmiernie szczęśliwy że tak utalentowana wilczyca do nas dołączy .
-Ja również królu jestem szczęśliwa że mogłam dołączyć do watahy- odpowiedział - Ale nie rozumiem jednej rzeczy : dlaczego wilki znajdujące się tutaj składają mi pokłon ?
-Wiedziałem że o to zapytasz ale za nim ci odpowiem przedstawie ci moją żone jak i przywódczynie drugiegiej watahy.
I w tej chwili na tron weszła przepiękna rudo-biała wilczyca. Z tłumu dało się słyszeć westchnienia przybyłych jak i wiwaty na jej cześć.
 Wilczyca i zwróciła se w stronę aery- Dobrze wykonałaś zadanie moja droga, Jestem z ciebie dumna Aero
-dziekuje Królowo rozalio- odpowiedziała Aera.
Czyli krolowa  ma na imię Rozalia. Zaraza zara przecież przecież ona wygląda jak ciocia Rozalia . NIe wieżyłam własnym oczom . Niepewnie zapytałam:
-cioci to Ty?
- Diano jak ty wyrosłaś-podbiegłam do niej ,  przytuliłam się  i rozpłakałam. Ciocia Rozalia  to siostra mojej mamy i nabliższa mi osoba , ale wyjechała za granice gdy miałam  7 lat. Czyli już wiem czemu nie brała ze sobą bagaży i czemu wyruszyła lada świt. Wszystko zaczynało układać się w jedną całość.
-Cii ,  już nie płacz , spokojnie - próbowała mnie uspokoić, ale nie była w stanie. Targały mną zbyt duże emocje. musiałam je wylać z ciebie. Po dłuższej chwili uspokoiłam się i odkleiłam się od niej.
-Przepraszam cię Diano nie powinnam cię zostawiać
- Nic się nie stało, teraz rozumiem czemu ci sie tak spieszyło. Teraz masz męza a dodatkowo jesteś przywódczynią jednego ze stata jak i jesteś królową całej watahy.
-To prawda ale to i tak nie zmienia faktu że powinam cię wziąść ze sobą . ale cóż nie zmienie tego co zrobiłam -powiedziała-A teraz czas byś poznała reszte naszej ogromnej watach.
Teraz zwróciła się ku wszystkim wilkom i zaczeła do nich mówić;
-Drodzy przybyli,  to jest nasza nowa członkini watachy jak i prawowita następczyni tronu -wskazała na mnie ale mówiła dalej -. Z racji tego że przybyła dziś do nas użądziliśmy ucztę na jej cześć. Wszyscy są mile widzini.
Słuchłam tego w osłupieniu . Z tłumu można było usłyszeć  okrzyki radości i wiwaty na cześć cioci Rozali jaki moje.
- Chodz teraz przedstawie ci twoich ruwieśników . . . .
______________________________________________________________
Wiem ,wiem możecie mnie zabić. przepraszam że tak długo nie dodawałam notki , ale wiecie święta i wogule nie miałam do tego głowy. Może nie jest to najlepsza notka ale to już sami oceńcie

8 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ! ;D jest super <3 czekam na dalszy ciąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bedzie nowy rozdział ? ;D ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się jak najszybciej napisać nowy rodział może ukaże się w tym tygodniu ale nic nie obiecuje :D
    Dziekuje że jestem ze mną :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo super ! ;D
    NIe ma za co ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;) Poleciłam Twojego bloga na moim ;)Mam nadzieję że bedzie rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie miałam ci dziękować za to że mnie poleciłaś :D Nie wiedziałam żę jestem tego godna hehe:PNIe martw się napeno się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękny, tak jak każdy z rozdziałów. Prosimy o więcej! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko koko nie musisz się spieszyć z notkami :-D ja muszę jeszcze duzo duzo pprzeczytac :-D

    OdpowiedzUsuń