sobota, 12 kwietnia 2014

Przepraszam . . .

Długo mnie tu nie było. .. Wiecie pogóbiłam się i do końca zwątpiłam we własne możliwości . . . .Powoli wstaje na nogi i przy okazji chciałabym przeprosić moją przyjaciółke kochaną Julkę ostatnio miała bardzo ważny egzamin ale ja debil nawet jej nie powiedziałam że trzymam za nią kciuki . .Oddaliłyśmy się od siebie ale mam nadzieje że istnieje jeszcze cień nadziei że wszystko wróci chociaż w niewielkim stopniu do tego co było .. . Julka to dzięki tobie zaczynam znowu pisać . . . Dziękuje że mnie wspierasz ; wspierałaś i przepraszam że ty tego nie dostajesz ode mnie  . . .

______________________________________________________
To tyle jeśli chodzi o moje wywody  .. Zaczynam znowu pisać  jeśli ktoś tu jeszcze zagląda to nowy rozdział ukarze się najpóźniej jutro pod wieczór ....

1 komentarz:

  1. Hej głupolu! Dalej tu jestem i dobrze wiesz, że wspierać Cię będę do końca naszych dni prawda? Ty też mnie okropnie wspierasz, i nawet nie wiesz jak bardzo Ci za to dziękuję, po prostu nie masz pojęcia ile dzięki tobie zdziałałam. Poza tym, przecież nie twoja wina, że się trochę oddaliłyśmy, ja się musiałam uczyć itp. i tak wyszło. :) Ja też mogłam napisać, więc mała wina leży po każdej stronie. A teraz już się tak nie rozpisuje tylko pisz ten rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń