niedziela, 25 listopada 2012

PROLOG

Zawsze myśłałam że jestem normalną nastolatką. fakt , zawsze byłam sprawniejsza i odważniejsza od od moich rówieśników . Mimo że miałam wielu przyjaciół ,uwielbiałam pobyć sama na łonie natury . pobiegać  po lesie lub posiedzieć na drzewie i wsłuchać się w odgłosy natury . Ale czy to czyniło mnie lepszą od innych???
Wyznawałam zasade żę ,,nie patrze na wygląd lecz na serce” mimo że sama nie gardziłam urokiem. NIgdy nie zwracałam uwagi na to jak wyglądam . . . do pewnego czasu.
* * *
I jak się podoba początek ????
prosze o komentarzeŚmiech

2 komentarze:

  1. wciągaaaa :-D będę czytała tylko trochę tego dużo ale zaraz zabieram sie do czytania oraz zapraszam do mmie http://www.swiatzbuntowanejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę ci tu wytknę błędów.
    "Zawsze myśLałam że jestem normalną nastolatką.
    Fakt, zawsze byłam sprawniejsza i odważniejsza od od moich rówieśników.
    Mimo że miałam wielu przyjaciół, uwielbiałam pobyć sama na łonie natury, pobiegać po lesie lub posiedzieć na drzewie i wsłuchać się w odgłosy ŚWIATA (natury się powtarza). Ale czy to czyniło mnie lepszą od innych? (staraj się używać jednego wykrzyknika lub znaku zapyt.)
    Wyznawałam zasadĘ ,,nie patrze na wygląd lecz na serce” mimo że sama nie gardziłam urokiem. Nigdy nie zwracałam uwagi na to jak wyglądam... do pewnego czasu."
    Wszystkie literówki poprawiłam na wielkie litery. Po znakach interpunkcyjnych (kropka, przecinek) nie stawiasz spacji.
    Przydałaby ci sie beta.
    Będę czytać dalej.

    PS. Zlikwiduj weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń